#responsabil365

Testul experților: ce trebuie să știi despre portbagajul extern


Vara se apropie cu pași repezi și suntem convinși că ai început deja să te gândești la vacanță. (Asta pentru că noi turăm mereu motoarele în luna mai pentru sezonul cel mai aglomerat al anului.) Dacă pleci cu mașina la drum, cu întreaga familie sau cu un grup mare de prieteni, și ești pasionat de […]

CITESTE MAI MULT

Oamenii RIA: O zi prin ochii unui șofer de intervenție


Atunci când meseria ta este să-i ajuți pe ceilalți, nicio zi nu seamănă cu alta. La RIA Services, zilele se măsoară în cazuri rezolvate și oameni mulțumiți – atât pentru echipa centralei de alarmă, cât și pentru cei care intervin în teren, cu soluții tehnice pentru clienții imobilizați. De multe ori, pentru un șofer de […]

CITESTE MAI MULT

Service-urile autorizate și încrederea românilor


Un studiu realizat recent de un furnizor de service pentru produse electronice și IT arată că 9 din 10 români preferă să-și repare electronicele defecte într-o unitate de service autorizat. Participanții la studiu consideră durata reparației şi preţul acesteia mai importante decât recomandările prietenilor sau familiei atunci când apelează la un service autorizat. Atunci când se […]

CITESTE MAI MULT

Mai multe articole...

Medicina si sanatate

Ce este… consultația la domiciliu


Luna aceasta, la rubrica #glosarRIA ne îndreptăm atenția asupra unui alt domeniu important din activitatea noastră, asistența medicală. Clienții noștri au la dispoziție un portofoliu complex de servicii medicale cu ajutorul rețelei noastre naționale de parteneri, iar unul dintre aceste servicii este consultația la domiciliu.   În sistemul național de asigurări de sănătate, pacienții pot […]

CITESTE MAI MULT

Columna Medical Center – o clinică altfel


Acum 25 de ani, când porneam pe lungul drum spre ceea ce înseamnă astăzi Rumanian International Assistance Services, pătrundeam pentru prima dată în hățișurile sistemului medical post-’89, pe urmele clienților noștri asigurați în străinătate care aveau nevoie de îngrijire în spitale din România. Cu trecerea anilor, peisajul s-a transformat, noi am căpătat din ce în […]

CITESTE MAI MULT

Mecanismul de feedback al pacienților, operațional în România din 2015


Zilele trecute, Ministrul Sănătății, Nicolae Bănicioiu, a declarat că de anul acesta pacienții vor putea evalua serviciile primite în unitățile medicale din România. Astfel, începând cel mai probabil cu luna aprilie, pacienții vor avea la dispoziție un formular de feedback pe care îl vor putea completa la externare sau la finalul consultațiilor de care beneficiază. […]

CITESTE MAI MULT

Mai multe articole...

Noutati RIA Services

#oameniiRIA din Centrala de Alarmă


Mulți dintre noi asociază idea de call center cu un loc în care zeci, poate sute de operatori își petrec zilele într-o rutină, legați de casca telefonului și de un scenariu pe care îl repetă fiecărui client cu care discută. Cu toții am avut măcar o dată această senzație atunci când am fost sunați de […]

CITESTE MAI MULT

RIA Services, în casă nouă


Pentru că ne extindem echipa și pregătim noi proiecte importante, a sosit momentul pentru o schimbare: mai mult spațiu și soluții tehnice mai bune, într-o zonă ușor accesibilă din nordul Capitalei. Cu alte cuvinte, ne-am mutat! Din 23 martie, operațiunile RIA Services se desfășoară din sediul situat în strada Anton Pavlovici Cehov nr. 2, etaj […]

CITESTE MAI MULT

Mai multe articole...

Util pentru masina ta

Testul experților: ce trebuie să știi despre portbagajul extern


Vara se apropie cu pași repezi și suntem convinși că ai început deja să te gândești la vacanță. (Asta pentru că noi turăm mereu motoarele în luna mai pentru sezonul cel mai aglomerat al anului.) Dacă pleci cu mașina la drum, cu întreaga familie sau cu un grup mare de prieteni, și ești pasionat de […]

CITESTE MAI MULT

Oamenii RIA: O zi prin ochii unui șofer de intervenție


Atunci când meseria ta este să-i ajuți pe ceilalți, nicio zi nu seamănă cu alta. La RIA Services, zilele se măsoară în cazuri rezolvate și oameni mulțumiți – atât pentru echipa centralei de alarmă, cât și pentru cei care intervin în teren, cu soluții tehnice pentru clienții imobilizați. De multe ori, pentru un șofer de […]

CITESTE MAI MULT

Service-urile autorizate și încrederea românilor


Un studiu realizat recent de un furnizor de service pentru produse electronice și IT arată că 9 din 10 români preferă să-și repare electronicele defecte într-o unitate de service autorizat. Participanții la studiu consideră durata reparației şi preţul acesteia mai importante decât recomandările prietenilor sau familiei atunci când apelează la un service autorizat. Atunci când se […]

CITESTE MAI MULT

Mai multe articole...

Introdu numarul tau de telefon si te sunam noi:

Cere o oferta