Ce este… consultația la domiciliu

Luna aceasta, la rubrica #glosarRIA ne îndreptăm atenția asupra unui alt domeniu important din activitatea noastră, asistența medicală.
Clienții noștri au la dispoziție un portofoliu complex de servicii medicale cu ajutorul rețelei noastre naționale de parteneri, iar unul dintre aceste servicii este consultația la domiciliu.

 

În sistemul național de asigurări de sănătate, pacienții pot beneficia de vizite la domiciliu în baza recomandării medicului de familie sau a medicului curant din ambulatoriu sau din perioada spitalizării. Durata și natura îngrijirilor la domiciliu sunt reglementate conform unor criterii stabilite de autorități în legătură cu diagnosticul pacientului, iar în viziunea generală acest tip de servicii este destinat doar unor anumite categorii de pacienți (cei vârstnici sau imobilizați în urma unor boli cronice).

În realitate însă, restricțiile fac ca acest sistem să fie ineficient pentru mulți dintre pacienți, în condițiile în care aceștia nu au acces imediat la medicul de familie sau problema cu care se confruntă nu este definită ca o urgență. (Conform Serviciului de Telecomunicații Speciale, aproximativ 65% din apelurile efectuate la numărul unic 112 nu semnalează urgențe.*)

 

Astfel, nevoia pacienților de a fi tratați cu promptitudine în orice situație a condus la apariția unor alternative – atât în România, cât și în alte țări, unde sistemul public de sănătate beneficiază de alte standarde și prerogative. Alternativa noastră are la bază convingerea că oricine trebuie să aibă acces la îngrijiri medicale de calitate, în cel mai scurt timp.

Indiferent că simptomele pacientului indică sau nu o situație de urgență, că acesta se găsește acasă ori în deplasare, că este imobilizat sau nu, vizita medicală la domiciliu este echivalentul unei consultații de urgență. Diferența constă în spectrul mai larg al afecțiunilor pentru care se intervine și, foarte important, în confortul sporit al pacientului. Să exemplificăm: chiar dacă nu este considerată o urgență medicală, o stare subfebrilă sau o valoare scăzută a tensiunii arteriale creează un disconfort care de multe ori ne împiedică să ne deplasăm la medic sau la spital pentru o consultație. Vizita medicală la la domiciliu răspunde nevoii de investigații și demers terapeutic, într-un timp la fel de scurt ca intervenția unei ambulanțe, dar într-un număr mai mare de cazuri și fără ca pacientul să fie nevoit să își părăsească locuința pentru a fi diagnosticat.

Pentru calitatea actului medical garantăm noi, în orice colț al țării s-ar afla pacienții noștri: în 25 de ani, am construit cea mai puternică rețea de parteneri pentru servicii medicale, iar medicii cu care colaborăm au la rândul lor experiența standardelor ridicate ale rețelelor private de sănătate din România. Cât despre confort și eficiență, sunt primele lucruri pe care le avem în minte de fiecare dată când preluăm un caz nou. Pentru noi e simplu, de ce să nu fie și pentru tine?

 

*Sursa aici.

 

Introdu numarul tau de telefon si te sunam noi:

Cere o oferta